dimarts, 24 d’agost del 2010

VA DE SOMNIS

La Mariona ens va explicar un somni que havia tingut i que li havia agradat molt. A nosaltres ens va encantar i vam pensar que era un tema fantàstic per a una redacció

UN SOMNI FANTÀSTIC

Un dia de Juny vaig somiar una cosa que em va agradar molt. Somiava que volava per sobre de tot Figueres. Hi havia molts arbres i plantes que es movien amb el vent.

Hi ha una escena que és la que recordo més: jo volava per Figueres i tenia un arbre gegant al davant i al darrera de l'arbre n'hi havia més, però més petits. No sé com ho vaig fer, però vaig començar a esquivar els arbres tan ràpidament que gairavè ni me n'adonava.

Era una sensació de llibertat. Sentia com els cabells se'm tiraven endarrera. Veia les cases molt, molt petites, com si fossin grans d'arròs. Als arbres no els veia  les fulles, eren com taques de pintura verda clara.

Cada vegada que me'n vaig a dormir desitjo tornar-ho a somiar, perquè quan volava tenia una sensació fenomenal.

                                    Mariona M., 12 anys

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada